Verzendkosten:

Wij rekenen €5,95 verzendkosten in Nederland.

*Levermomenten kunnen afwijken op feestdagen.
*Bij vertraging van de verzendpartijen kan bezorging tot 48 uur extra oplopen

Wanneer komt mijn bestelling binnen?

In het onderstaande verzendschema kan je zien wanneer je je bestelling kunt verwachten. Verzendingen hebben meestal een levertijd van één werkdag. Wil je de exacte levertijd weten, stuur dan een mail naar hello@moowy.nl. De bezorgtijd van planten wijkt af van het onderstaand schema, en wordt toegelicht onder het kopje “Bezorgtijd planten”.

Besteld voor 23:45 op Verwacht bezorgmoment op
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Maandag
Zondag Maandag

* Levertijden kunnen afwijken op feestdagen
**Levertijden kunnen tot twee werkdagen oplopen door vertraging bij de bezorgdiensten.

Bezorgtijd planten

De bezorgtijd voor onze planten bedraagt nu 2-3 dagen.

Track & Trace

Zodra je pakket ons magazijn verlaat, sturen we je een e-mail met je persoonlijke track & trace code. Hiermee kun je eenvoudig de status van je bestelling volgen. Als je de voorkeur geeft aan een sms, ontvang je de track & trace code ook op die manier – wat voor jou het handigst is.

Binnen Nederland worden onze pakketten bezorgd door PostNL. Als je bij de eerste bezorgpoging niet thuis bent, zal PostNL de volgende dag opnieuw proberen of het pakket bij de buren afleveren. Je ontvangt een berichtje in je brievenbus met meer informatie. Als het na twee bezorgpogingen nog niet lukt, kun je het pakket ophalen bij de dichtstbijzijnde afhaallocatie. We streven ernaar om jouw bestelling zo soepel mogelijk bij je te bezorgen!

*Verzendvoorwaarden zijn niet van toepassing bij het bestellen van graszoden

Vertraagde bezorging

Bij MOOWY streven we ernaar om je bestelling, geplaatst vandaag, morgen bij je te bezorgen. Hoewel we ons uiterste best doen om dit te realiseren, kan het af en toe voorkomen dat dit niet lukt. Als dit het geval is, kun je erop vertrouwen dat we alles in het werk stellen om je bestelling zo snel mogelijk naar jou toe te laten komen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we waarderen je geduld en begrip in zulke situaties.

Retouren

Niet helemaal tevreden met je aankoop? Geen probleem. Bij MOOWY kun je een product dat op onze website is gekocht binnen 60 dagen na aankoop retourneren, op voorwaarde dat de verpakking ongeopend is. Accessoires vormen hierop een uitzondering; als ze geopend maar ongebruikt zijn, kunnen ze ook worden geretourneerd. Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren van producten voor rekening van de klant zijn. We waarderen je begrip en staan klaar om je te assisteren bij het retourproces.

Retouren bol.com

Als je jouw producten via bol.com hebt besteld en je overweegt een retour, volg dan deze eenvoudige stappen:

  1. Meld je retour aan in je bol.com koopaccount.
  2. Zodra wij je retour hebben ontvangen, verwerken we dit zo snel mogelijk.
  3. Via bol.com ontvang je het aankoopbedrag terug.

Bij MOOWY streven we ernaar om het retourproces zo soepel mogelijk te laten verlopen. Als je vragen hebt of assistentie nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je vertrouwen in onze producten en service.

Retouren planten

Het is helaas niet mogelijk om planten die bij ons gekocht zijn te retourneren.

Abonnement opzeggen

Het Groen Gazon Service abonnement is op te zeggen na 1 jaar. Voor verdere vragen kan je bij onze customer service terecht: hello@moowy.nl.

Herroepingsrecht

Herroepingsrecht bij producten

Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Na aanmelding heb je vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. Je kunt ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen, als je daarbij maar een mededeling voegt waaruit jouw wens tot herroeping blijkt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, kun je ons via een ondubbelzinnige verklaring op de hoogte stellen van je beslissing om de overeenkomst te herroepen. Dit kan schriftelijk, per post, fax of e-mail. Hoewel je het modelformulier voor herroeping kunt gebruiken, ben je hiertoe niet verplicht. Zorg ervoor dat je jouw mededeling betreffende het herroepingsrecht verzendt voordat de herroepingstermijn is verstreken, om de termijn na te leven.

Binnen de eerste 14 dagen na het afsluiten van een abonnement heb je de mogelijkheid om ons te informeren over de ontbinding van de overeenkomst conform het herroepingsrecht.

Herroepingsrecht bij abonnementen (Groen Gazon Service)

Neem contact met ons op als je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht voor jouw Groen Gazon Service-abonnement. Wanneer je gebruik maakt van het herroepingsrecht na het afsluiten van een Groen Gazon Service-abonnement, zal het niet-geleverde deel van het abonnement worden terugbetaald. Er geldt geen herroepingsrecht op de onderhoudsproducten in het abonnement. Het reeds geleverde deel, zoals de eerste verzonden zending, wordt echter niet vergoed. Dit wordt beschouwd als redelijk te betalen kosten, zelfs wanneer de herroeping plaatsvindt binnen de eerste 14 dagen na aankoop van het abonnement.

Belangrijk om te weten is dat de bedenktermijn voor diensten (abonnementen) ingaat op de dag na de sluiting van de overeenkomst, niet op de dag van ontvangst van het pakket door de klant, zoals bij aankopen van producten. De bedenktermijn van 14 dagen gaat dus direct na het afsluiten van het abonnement in.

Gevolgen van de herroeping

Wanneer je besluit een product te retourneren en we het in de originele, ongeopende staat ontvangen, zullen wij het bedrag zo snel mogelijk terugstorten naar de rekening waarmee je hebt betaald. Er is echter een uitzondering voor accessoires. Bij accessoires mag de verpakking geopend zijn, maar de producten moeten ongebruikt zijn en de verpakking moet nog in verkoopbare staat verkeren. De terugbetaling zal binnen 14 dagen na ontvangst van jouw herroepingsmelding gedaan zijn. Houd er rekening mee dat bovenstaande voorwaarden niet verplicht zijn voor de uitoefening van het herroepingsrecht. Wanneer slechts een deel van de bestelling herroepen wordt, liggen de verzendkosten voor de retourzending bij de klant.

Retourneer hier jouw producten

Houd er rekening mee dat je aansprakelijk bent voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, indien dit gebruik verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen. MOOWY behoud zich het recht voor om de waardevermindering van geretourneerde producten te verrekenen in de terugbetaling.

Het retouradres:
MOOWY B.V.
Zoete Inval 4 -8
4815HK BREDA

Veilige betaalmogelijkheden

Bij MOOWY bieden we een scala aan gangbare en veilige betaalmethoden, waaronder:

  • iDeal
  • SOFORT Banking
  • KBC/CBC Payment Button
  • PayPal
  • Mastercard
  • Visa
  • American Express
  • ING HomePay
  • Apple Pay
  • Klarna

Met deze diverse betaalopties streven we ernaar om je een betrouwbare en gemakkelijke winkelervaring te bieden. Kies de betaalmethode die het beste bij jou past en shop met vertrouwen bij MOOWY. Als de betaalmethode van je keuze er niet tussen staat stuur ons dan een mail. Dan kunnen we kijken of we deze betaalmethode kunnen toevoegen.