Contact opnemen

Stel je vragen gerust. We zijn er om te helpen.

Kantoor

MOOWY B.V. Weesperstraat 61 1018VN Amsterdam Netherlands


Contact

Maandag – Vrijdag
9:00u – 17:00u

Kvk-nummer: 81209738
BTW nummer: NL861989909B01

    Neem contact op

    We kijken er naar uit om van je te horen.

    0 / 600

    Als je een klacht hebt die je niet met ons kunt oplossen, kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR-platform.

    FAQ

    Veelgestelde vragen

    Vind je antwoord hier

    Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Na het afronden van de bestelling ontvang je eerst een bevestigingsmail. Wanneer je pakket is ingepakt en verzonden ontvang je een mail met daarin de track & trace code. Hiermee kun je je pakket volgen bij de vervoerder.

    Hoe kan ik een product retour sturen?

    Ben je niet tevreden met je aankoop? Je kunt een product binnen 100 dagen na aankoop retourneren. Voorwaarde is dat de productverpakking ongeopend is. Uitzonderingen hierop zijn de accessoires, indien deze open maar ongebruikt zijn kunnen deze ook geretourneerd worden. Er zijn geen kosten verbonden aan het retourneren van producten.

    Retourneer hier jouw producten

    Wat houdt de 100% tevredenheidsgarantie in?

    Als je niet tevreden bent met een van onze producten, neem dan contact met ons op en laat het ons weten. We zullen er alles aan doen om je te helpen. Als we je niet kunnen helpen, betalen we je jouw geld terug nadat je het product aan ons hebt geretourneerd.

    Waar kan ik een klacht indienen?

    Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen door ons te bellen op: 085-8425256 of via het contactformulier. Dat kunt u bovenaan deze pagina vinden. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

    Waar blijft mijn pakketje?

    Na het afronden van de bestelling ontvang je eerst een bevestigingsmail. Wanneer je pakket is ingepakt en verzonden ontvang je een mail met daarin de track & trace code. Hiermee kun je je pakket volgen bij de vervoerder. We streven er naar om je pakket binnen 1 werkdag te bezorgen, mits je de bestelling hebt geplaatst vóór 23:45u. In 99% van de gevallen gebeurt dit ook. We zijn echter wel altijd afhankelijk externe factoren zoals stakingen, personeelstekort en overige omstandigheden bij onze verzendpartners PostNL en DPD.

    Heb je het pakket na 48 uur nog steeds niet ontvangen? Dan willen je graag vragen om ons een mail te sturen naar hello@moowy.nl of het bovenstaande contactformulier in te vullen. Wil je liever iemand telefonisch spreken, dan kan je ons bereiken op 085-8425256. We zijn telefonisch bereikbaar van Maandag tot en met Vrijdag van 09:00 – 17:00. We verzoeken wel om ons uitsluitend te bellen bij urgente zaken. Vragen met betrekking tot het gazon kunnen het snelst beantwoord worden via de mail.

    Hoe werkt de terugbetaling?

    Als je een product retourneert en wij ontvangen het in de originele, ongeopende staat dan storten wij het bedrag dezelfde dag terug naar dezelfde rekening waarmee betaald is. Uitzondering hierop zijn de accessoires. Bij de accessoires mag de verpakking geopend zijn, echter moeten de producten ongebruikt zijn en de verpakking nog in verkoopbare staat. Wij zorgen ervoor een terugbetaling te voldoen binnen 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen.

    Bovenstaande voorwaarden zijn niet dwingend voor de uitoefening van het herroepingsrecht.